Siirry sisältöön

Muista toimittaa vuoden 2022 verokorttisi

Toimita vuoden 2022 verokorttisi meille heti, kun saat sen Verohallinnosta. Näin varmistat, että saat ensi vuoden palkkasi heti vuoden alusta oikein!

Uudet verokortit otetaan käyttöön 1.2.2022. Tammikuussa maksettavaan palkkaan käytetään vielä vuoden 2021 verokorttia, mikäli et hae muutosverokorttia.

Miten toimitan verokortin?

Voit toimittaa verokorttisi meille kolmella eri tavalla. Valitse vain yksi tapa!

1. Lisää verokortti järjestelmään omiin tietoihisi liitetiedostot -kohtaan. Valitse liitetiedoston tyypiksi ”verokortti”. Tällöin saamme liitteen lisäämisestä tiedon, eikä sinun tarvitse lähettää erillistä palvelupyyntöä tai sähköpostia asiasta.

2. Lähetä verokortti skannattuna tai kuva verokortista sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sarastiarekry.fi.

3. Lähetä verokortti kopiona tai alkuperäisenä postitse osoitteeseen Sibeliuksenkatu 1 A 8, 13100 Hämeenlinna.

Palvelupyynnöt ja sähköpostit käsitellään 1-2 arkipäivän sisällä, ja kaikkiin vastataan. Verokortin toimittamisesta ei tarvitse soittaa erikseen asiakaspalveluun.


Varmista, että lähetät meille verokorttisi, etkä päätöstä verotuksesta!

Varmista myös, että kyseessä on vuoden 2022 verokortti. Alla olevissa esimerkkikuvissa vuosiluku on väärä, sillä kuvat ovat vain esimerkkejä.

 

Ajankohtaista

Oiva vahvistus.