Tietoa työntilaajalle

Keikkainfot organisaation nykyisille sijaisille

Uuden kumppanuuden alkaessa järjestämme organisaation nykyisille sijaisille Keikkainfoja, joissa käymme läpi keikkailun käytännöt ja miten keikkailu aloitetaan.

Katso Keikkainfojen ajankohdat

Työntekijän perehdyttäminen

Sijainen on uusi yksikössäsi vain kerran. Kun perehdytät sijaisen hyvin heti ensimmäisessä työvuorossa, on hän ammattilainen jo seuraavan kerran tullessaan.

Sijaiset osaavat itse työn, mutta eivät tunne yksikkösi toimintatapoja. Ohjeista sijaiselle mistä tarvittavat työvälineet löytyvät, missä taukotila ja WC sijaitsevat, sekä muut yksikkösi oleelliset tiedot. Hyvällä perehdyttämisellä ja onnistuneella vastaanotolla varmistat sijaisen saapumisen yksikköösi uudelleen.

Voit lähettää meille yksiköstäsi lyhyen perehtymisohjeen, jota voimme jakaa sijaisille etukäteen. Lähetä perehtymisohje sähköpostitse asiakaspalvelu@sarastiarekry.fi.

Palaute työntekijöistä

Lähetä meille palautetta yksikössäsi keikkailevista työntekijöistä. Palkitsemme hyviä tekijöitä kuukausittain, ja kehitämme palveluamme ja ohjaamme työntekijöitämme kehittämistä vaativissa asioissa.

Lähetä palautteet sähköpostitse: asiakaspalvelu@sarastiarekry.fi.

Palvelualustan ilmoitustaulu

Ilmoitamme ajankohtaisista asioista ja palveluun liittyvistä muutoksista palvelualustamme ilmoitustaululla. Luethan ilmoitustaulua säännöllisesti ajantasaisen tiedon saamiseksi.

Ilmoitustaulun löydät palvelualustalta selainikkunan oikeasta yläkulmasta kello-ikonia klikkaamalla. Ilmoitustaulun avautuminen kestää hetken – maltti on valttia.

Palvelualustan Tiedoksi-välilehti

Tiedoksi-välilehdeltä löydät esimiehen käsikirjan ja muita hyödyllisiä ohjeita palvelumme käytön tueksi.

Tunnusten tilaaminen

Asiakkuuden alkaessa Sarastia Rekry luo palvelualustatunnukset niitä tarvitseville yksikön henkilöstön jäsenille. Tunnukset palvelualustalle voi tilata vain henkilö, jolla on jo tunnukset palvelualustalle.

Tunnukset tilataan sähköpostitse: tietosuoja@sarastiarekry.fi tai palvelupyyntönä palvelualustalta.

Tunnuksia ei voi tilata itse itselleen – tarvitsemme aina tilaajan tai yksikön esimiehen vahvistuksen.

Viestintäyhteistyö

Haluatko meidän julkaisevan esittelymateriaalia yksiköstäsi? Jaamme mielellämme sosiaalisen median kanavissamme tietoa yksiköstäsi: millainen yksikkö on, millaiset työkaverit sijaista odottavat, millaista työskentely yksikössä on.

Voit lähettää meille esittelyn yksiköstäsi kuvan, videon tai tekstin muodossa. Voimme myös tulla paikan päälle yksikköön kuvaamaan tai kirjoittamaan materiaalia.

Jos olet kiinnostunut viestintäyhteistyöstä, ota yhteys Sarastia Rekryn viestintään: viestinta@sarastiarekry.fi.

Ajankohtaista